REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE STACJONARNYM NAPEŁNIALNIA SP. Z O.O.
Dane identyfikacyjne Napełnialnia Sp. z o.o.
- Organizatorem sprzedaży prowadzonej w sklepie stacjonarnym Napełnialnia jest Napełnialnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: „Sklep Napełnialnia”, „Sprzedawca”), z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wawrzyszewskiej 11/25, (01-162) zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000830068, NIP 5272921863, REGON 38561873000000, kapitał zakładowy 15 000 zł.
- Sprzedaż prowadzona jest:
- w Sklepie stacjonarnym zlokalizowanym w Warszawie, przy Placu Żelaznej Bramy 1, (00-136). Szczegółowe dane kontaktowe Sprzedawcy (w tym adres e-mail oraz numer telefonu) dostępne są na stronie internetowej www.napelnialnia.pl.
- Poprzez formularz zamówień wysyłany na adres e-mail z wcześniej umówioną formą dostawy: dowóz lub odbiór osobisty.
Produkty
- Przedmiotem sprzedaży są produkty oferowane przez Sprzedawcę w ramach jego działalności gospodarczej, produktami tymi są m. in. wyroby kosmetyczne oraz chemia gospodarcza (dalej: „Produkty”).
- Produkty oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę są produktami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad fizycznych i prawnych. Produkty zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski oraz posiadają wszelkie niezbędne atesty z wyłączeniem produktów rzemieślniczych z wyjątkiem wyrobów kosmetycznych i chemii gospodarczej.
Oznaczenie Produktów znajdujących się w Sklepie Napełnialnia zawiera podstawowe informacje wskazujące na nazwę Produktu, jego rodzaj, cenę, jednostkę rozliczeniową (sztuki albo waga), przeznaczenie, a także producenta (markę). - W sytuacji gdy Produkt sprzedawany jest w zestawie z dodatkowymi elementami, oznaczenie zawiera również wskazanie tych elementów.
- Ceny Produktów w Sklepie Napełnialnia są podane jako kwoty brutto w złotych polskich (zawierają obowiązujący podatek VAT).
- Produkty promocyjne oznaczane są w widoczny sposób, umożliwiający ich odróżnienie od produktów nieobjętych promocją.
- Informacje na temat Produktów sprzedawanych w Sklepie Napełnialnia dostępne są na stronie internetowej Sklepu Napełnialnia, pod adresem www.napelnialnia.pl.
Sprzedaż Produktów
- Produkty w Sklepie Napełnialnia są sprzedawane w oparciu o ceny podane w oznaczeniu produktu bądź w cenniku znajdującym się w Sklepie.
- W przypadku Produktów sprzedawanych na wagę, warunkiem ich sprzedaży jest dostarczenie przez Klienta własnego pojemnika. Sprzedawca nie zapewnia darmowych opakowań ani pojemników do zapakowania Produktów.
- Na terenie sklepu są dostępne do sprzedaży pojemniki o różnych gabarytach.
- Przed napełnieniem pojemnika, Klient przekazuje Sprzedawcy pojemnik celem wytarowania wagi oraz sprawdzenia stanu pojemnika. Sprzedawca może odmówić sprzedaży w sytuacji, gdy stan pojemnika powoduje, że jest on nieprzydatny do napełnienia Produktem – w szczególności gdy:
- pojemnik jest zabrudzony bądź uszkodzony.
- jego wymiary lub kształt uniemożliwiają napełnienie go w przyjęty sposób.
- według informacji podanej przy każdym produkcie, pojemnik jest zrobiony z materiału nie spełniającego warunków bezpiecznego przechowywania.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady powstałe w Produktach wskutek korzystania z dostarczonego przez Klienta pojemnika – w szczególności dotyczące wycieku Produktu z pojemnika bądź zmiany właściwości Produktu spowodowanych zabrudzeniem pojemnika.
- Po wytarowaniu pojemnika, Sprzedawca zapisuje wagę pojemnika, a następnie napełnia pojemnik wybranym przez Klienta Produktem.
- Po napełnieniu pojemnika przez Sprzedawcę, pojemnik z Produktem jest przekazywany ważony do rozliczenia.
Zapłata za Produkty
- Rozliczanie kupowanych Produktów odbywa się w oparciu o liczbę kupowanych sztuk bądź wagę określonego Produktu. To czy Produkt sprzedawany jest na sztuki czy też na wagę, określone jest każdorazowo w jego oznaczeniu bądź dostępnym w Sklepie cenniku.
- Produkty sprzedawane na wagę rozliczane są w oparciu o ich wagę netto – rozliczenie odbywa się przez odjęcie wagi pojemnika od całkowitej wagi pojemnika napełnionego Produktem.
- Zapłata za Produkty następuje w kasie Sklepu przy zakupach stacjonarnych lub przelewem w zakupach z dowozem.
- Zapłata może być dokonana gotówką, kartą kredytową albo kartą płatniczą. We wcześniej ustalonych przypadkach istnieje możliwość opłaty przelewem bankowym.
- Do każdego zakupionego Produktu nabywca otrzymuje paragon fiskalny lub fakturę VAT, przy czym w celu otrzymania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę Sklepu przed rozpoczęciem zakupu.
- Faktury VAT są wystawiane przez Sklep Napełnialnia podczas dokonywania płatności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów o podatku od towarów i usług.
Odpowiedzialność Sklepu Napełnialnia za jakość Produktów
- Przed zakupem Produktu Klient powinien upewnić się czy na wypadek złożenia Sprzedawcy zgłoszenia reklamacyjnego będzie miał realną możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Wszystkie Produkty objęte są ustawową odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową na warunkach wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem dopuszczalnych przez prawo ograniczeń odpowiedzialności, wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Dochodzenie roszczeń z tytułu rękojmi odbywa się zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w niniejszym Regulaminie.
- Z uwagi na specyfikę Produktów oferowanych przez Sklep Napełnialnia, w postępowaniu reklamacyjnym Klient może jedynie żądać obniżenia ceny bądź odstąpić od zawartej umowy sprzedaży. Sprzedawca nie przewiduje wymiany reklamowanego Produktu na wolny od wad ani usuwania wady.
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.
- Niedopuszczalne jest żądanie obniżenia ceny oraz odstąpienie od umowy przez Klienta, jeżeli wada jest nieistotna.
- Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne Produktów, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 14 dni od dnia wydania Produktu Klientowi.
- Sprzedawca ma obowiązek informować Klienta, jeśli sprzedawany produkt ma termin ważności krótszy niż 3 miesiące.
- Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady Produktu, jeżeli przed upływem terminu określonego w ust. 7 powyżej, nie zawiadomi o wadzie Sprzedającego. Do zachowania terminu wystarczy wniesienie przed upływem terminu zgłoszenia reklamacyjnego na zasadach określonych w Regulaminie.
Procedura reklamacyjna
- Reklamacje z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany na stronie www.napelnialnia.pl lub w formie wniosku pisemnego dostarczone do miejsca sprzedaży.
- Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- dowód zakupu Produktu u Sprzedawcy (paragon fiskalny, faktura VAT),
- opis dostrzeżonych wad i nieprawidłowości zakupionych Produktów,
- dokumentację fotograficzną wykazującą wady zakupionych Produktów,
- sposób rozpatrzenia reklamacji – obniżenie ceny bądź odstąpienie przez Klienta od zawartej umowy sprzedaży,
- wskazanie rachunku bankowego Klienta.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacyjnego.
- Sprzedawca rozpatruje zgłoszenie reklamacyjne Klienta biorąc pod uwagę charakter wady (istotna czy nieistotna) i wyjątki opisane w regulaminie.
- Klient zostanie zawiadomiony przez Sprzedawcę o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem adresu e-mail podanego w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji zawierającej żądanie obniżenia ceny, Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty udzielenia odpowiedzi na reklamację dokona zwrotu kwoty, o jaką cena ma być obniżona – na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym. Powyższe stosuje się odpowiednio do zwrotu ceny w przypadku uwzględnienia reklamacji zawierającej oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Za datę zwrotu wskazanych wyżej kwot uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Na podstawie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w przypadku dokonania zakupu Produktu przez przedsiębiorcę.
Postanowienia końcowe
- Sklep Napełnialnia rezerwuje sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu. W przypadku wprowadzenia takich zmian, do zakupów dokonanych przed wejściem w życie zmian zastosowanie znajduje Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu dokonania zakupu. Zmieniony Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej Sprzedawcy, jak również w siedzibie Sklepu. Za datę wejścia w życie nowej wersji Regulaminu poczytuje się dzień jej publikacji na stronie internetowej.
- Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku reklamacji Produktu jest Napełnialnia Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wawrzyszewskiej 11/25 (01-162). Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji reklamacji Produktu. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania reklamacji Produktu.
- Dla zachowania wysokiego poziomu zadowolenia Klientów z jakości usług świadczonych przez Sklep Napełnialnia, wszelkie uwagi, wnioski czy skargi związane z obsługą w Sklepie Napełnialnia, prosimy kierować drogą mailową na adres napelnialniazerowaste@gmail.com.