fbpx

Informacje o skuteczności naszych produktów

Na blogu będziemy zamieszczać potwierdzone informacje na temat skuteczności sprzedawanych produktów oraz idei zrównoważonego rozwoju. Chcemy, abyś nabrał pewności, że kupując u nas, podejmujesz dobrą decyzję i to nie tylko w kontekście pomocy planecie!

 

plakat lokalnie jest fajnie

ETYCZNY KONSUMENT. CZĘŚĆ 5 – O TEJ CZĘŚCI, KTÓREJ JAKO KONSUMENT NIE WIDZIMY, CZYLI LOGISTYCE

Logistyka, czyli to wszystko co dzieje się z produktem od momentu wyprodukowania do momentu dostarczenia do klienta. To ta część, której nie widzimy i na której najłatwiej jest zrobić greenwashing. A ja dzisiaj chciałam się skupić na kilku aspektach

Czytaj więcej

schemat cyklu życia

ETYCZNY KONSUMENT. CZĘŚĆ 4 – JAKIE OPAKOWANIA SĄ NAJLEPSZE?

W części czwartej naszej serii o etycznej konsumpcji wejdziemy w tematykę opakowań. Jest to obszar, w którym obecnie ogłaszanych jest wiele innowacji. Niestety innowacje w zakresie opakowań, ze względu na koszty, powstają zwykle w większych firmach i często wiążą się z „greenwashingiem”. Dlatego warto spojrzeć na opakowania z kilku perspektyw

Czytaj więcej

schemat składu produktu

ETYCZNY KONSUMENT. CZĘŚĆ 3 – CZY WIEM, CZEGO UŻYWAM?

W części trzeciej naszej serii o etycznej konsumpcji będziemy dalej eksplorować zawartość produktu – tym razem koncentrując się na składnikach. Na dzień dzisiejszy składy kosmetyków, i w mniejszym stopniu środków czystości, są objęte szeregiem norm regulujących co mogą i czego nie mogą zawierać.

Czytaj więcej

mapa myśli etycznego konsumenta

ETYCZNY KONSUMENT. CZĘŚĆ 2 – KIEDY FORMUŁA PRODUKTU JEST ZRÓWNOWAŻONA?

W części drugiej naszej serii o etycznej konsumpcji, chcemy Wam przybliżyć aspekty związane z jego zawartością, czyli w słownictwie branżowym formułą. Na dzień dzisiejszy składy kosmetyków, i w mniejszym stopniu środków czystości, są objęte szeregiem norm regulujących co mogą i czego nie mogą zawierać. Normy te jednak nie zawsze nadążają za odkryciami naukowymi i w większości dotyczą wpływu składników na zdrowie. Niestety wybór produktów dobrych również dla środowiska pozostawiony jest konsumentowi.

Czytaj więcej

produkt zrównoważony

ETYCZNY KONSUMENT. CZĘŚĆ 1 – JAK WYBIERAĆ ZRÓWNOWAŻONE PRODUKTY?

Świadomi wpływu człowieka na środowisko, chcemy w dzisiejszych czasach popełniać lepsze wybory konsumenckie. Niestety nie jest tak łatwo wybrać produkty zrównoważone (ang. sustainable). Tak naprawdę nie istnieje produkt, który obiektywnie czarno na białym byłby zrównoważony. Wszystko zależy od sytuacji, w której jesteśmy. Istnieje jednak kilka aspektów, które powinniśmy rozważyć wybierając właściwy produkt dla siebie i swoich bliskich

Czytaj więcej